Horecabeveiliging

Beveiliging bij restaurants en hotels

Veiligheid en gastvrijheid staan vaak in nauwe lijn met elkaar verbonden. Voor de horeca is het dan ook een belangrijke tak van sport. De gast gaat ten slotte langs in zijn of haar vrije tijd bij uw bedrijf. Deze tijd moet als een rustmoment dienen waarbij geen zorgen aan te pas mogen komen. Geen zorgen over veiligheid. Toch brengt de horeca enkele risicofactoren met zich mee die van negatieve invloed op de veiligheid van u, uw medewerkers en de gast kunnen zijn. Denk bijvoorbeeld aan de verschillende soorten uitgaansgelegenheden en de benutting van alcohol. Deze risico’s zijn niet alleen van invloed op de veiligheid, maar ook op de de sfeer en ambiance binnen uw bedrijf. Sentry zorgt graag voor een goede balans tussen veiligheid en sfeer door het inzetten van onze ervaren medewerkers. Ons team weet precies naar uw wensen te handelen in elke situatie. Om zo te zorgen voor een tevreden en onvergetelijk bezoek bij uw gast. 

Verschillende situaties

Horeca is over het algemeen een breed begrip. Zo vallen er onder horeca natuurlijk restaurants, maar ook kroegen, clubs en hotel. In al deze situaties wilt u zich geen zorgen maken over de veiligheid van uw gasten. Het bieden van een onvergetelijk verblijf, of dat nou een dag, nacht of avond is, is wat belangrijk is voor uw gasten. Sentry biedt de perfecte combinatie van veiligheid en gastvrijheid aan. Door de ervaren gastheren, gastvrouwen en portiers weten zij naar elke situatie te handelen. Door de perfecte uitingen op verbaal niveau, maar ook op het gebied van uitstraling weten onze medewerkers wat uw gasten nodig hebben. 

Inzet gastheer/gastvrouw

Sentry levert gastheren en -dames met een nette uitstraling. Zij handelen uitsluitend de-escalerend en hebben steevast een klantvriendelijke instelling. Zie onze gastheren voor uw horeca beveiliging als een buffer tussen uw commerciële belangen en de politie of overige hulpdiensten. Onze mensen moeten natuurlijk als visitekaartje dienen voor uw bedrijf. Zij zullen namelijk het eerste en laatste aanspreekpunt zijn. 

Onze mensen weten in tal van situaties te handelen. Situaties die gaan van openbaar dronkenschap tot geluidsoverlast en van ruzie tussen gasten tot vandalisme. We streven zoveel mogelijk naar continuïteit. Continuïteit in veiligheid en gastvrijheid. Voor het beste resultaat voor u, uw medewerkers en uw gasten. Sentry streeft naar betrouwbaarheid, kwaliteit en betrokkenheid als het aankomt op onze service. Drie pijlers die perfect aansluiten bij de normen en waarden binnen de horeca.